سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   امروز امتحان هگل داشتم. آنهایی که با فلسفه غرب آشنا هستند می دانند که به سختی می شود پای درس این فیلسوف که شهید بهشتی او را مولوی غربی ها نامیده نشست چه رسد به امتحانش. خلاصه پس از چند روز حضور در راهپیمایی(دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) دیروز نتوانستم در تجمع مردمی مقابل بیت صانعی، مرجع هتاکان و منافقان حضور یابم. ولی دیشب که سایت ها را بررسی می کردم وقتی با بیانیه بی شرمانه موسوی منافق مواجه شدم دیدم تا سرکوب این فتنه راه زیادی مانده است و این جماعت به گستاخی تمام قصد دارند به این راه بی سرانجام ادامه دهند.
   فرماندهان خارج نشین فتنه به عوامل هتاک خود در روز عاشورا اطمینان خاطر  داده بودند که دستگاه با آنها برخوردی نخواهد کرد، و این حاصل سستی و انعطاف ناموجه قوه قضاییه و نیروهای امنیتی در این مدت بود. مرور این قضایا ذهن را می آزرد. به هر نحوی بود شب را گذراندم و امروز برای امتحان به اصفهان رفتم. قریب به دو ساعت سر جلسه نشستم و برای استاد سخت گیر و البته خوبمان دکتر دهباشی مطلب نوشتم.  مدت زیاد امتحان و اینکه دست بر قضا یک صندلی چپ دست به من رسیده بود، خستگی زیادی را به من وارد کرد. وقتی از جلسه امتحان بیرون آمدم متوجه یک پیامک شدم. متن پیامک این بود؛ فوری/جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: آقای صانعی فاقد ملاک های لازم برای تصدی مرجعیت است. یک باره احساس کردم نخستین ضربه عملی بر پیکر نفاق وارد شد، خوشحال شدم که  این بار هم عالمان بیدار ما در جامعه مدرسین پیشگام شدند تا این دور باطلی را که برخی مسئولین ملاحظه کار برای خود ترسیم کرده اند را بشکنند و برای کمک به اسلام ، انقلاب و ولی فقیه یک گام لازم و حساب شده بردارند. باید دست و قلم کسانی که  این رای شجاعانه را رقم زدند را بوسه زد. این جاست که برتری قلم عالم از خون شهید، خود را به خوبی نمایان می کند. این قلم عالمانه هم راه به امت نشان می دهد و هم از بسیاری فتنه ها که چه بسا در زیر عبای آخوند های آمریکایی نهفته باشد جلوگیری می کند.
   روزی که امام منتظری را خلع کرد او بین مردم وجهه داشت ولی چون کار را به جایی رساند که امام شخصا می بایست کار را تمام کند،‌ آن حکیم از خود گذشته برای نجات امت به این کار پرمخاطره اقدام کرد. امروز سران فتنه گران منافق در چشم مردم خوار شده اند.  همه در تظاهرات چهارشنبه دیدیم که مردم به خوبی ماهیت آنها را شناخته اند، هنوز کار بدانجا نرسیده که لازم باشد رهبرمعظم  شخصا وارد میدان شوند و این مدعیان کاذب را سرجایشان بنشانند، آیا ممکن است مسئولین دستگاه های رسمی هم مانند جامعه مدرسین با شهامت وارد میدان شوند و گریبان مردم را از دست عوامل آمریکا و اسرائیل نجات دهند؟ یا اینکه هنوز فضا برایشان روشن نیست؟!


نوشته شده در  شنبه 88/10/12ساعت  11:8 عصر  توسط منصور مهدوی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مردان سیاست کجایند؟
امید در عزا
برجام بدفرجام
شیب ملایم جنگ
محرم اباعبدالله و سردار حسینی
تجدید مطلع
شجاعت عالمانه در زدودن فتنه
عاشورا و سبز پوشان سیه رو
دریغ و درد
نیایش و ...
ماه بنی هاشمی ما و ...
عبرتهای عاشورا و خواص بیدار
تکریم سعدی
یادی ازنینوا (1)
ستایش ونیایش
[همه عناوین(16)]